معرفی تی‌ساین

مخاطبان تی‌ساین

 تبلیغ در نقطه خرید

تبلیغ در نقطه خرید

ترویج فروش و جذب خریداران مطرح است تا مشتری  با تبلیغی مواجه شود که بتواند انگیزه خرید را ایجاد کند.تی‌ساین به عنوان شرکت تبلیغات دیجیتال پیشرو، با ارائه خدمات چندگانه خود، به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ بهتری از مدیریت و مانیتورینگ کمپین‌های تبلیغاتی خود داشته باشید.

 آگهی دهنده

آگهی دهنده

تبلیغات در نقاط فروش، فرصتی ویژه برای کسب‌وکار شماست تا در لحظه‌ای که مخاطبان هدف شما قصد خرید دارند، آن‌ها را نسبت به  برند و محصولات خود کنجکاو کنید.با تبلیغات در نقاط فروش، از جذابیت چشمگیر نمایشگرهای دیجیتال برای ارائه منحصر به فرد محصولات خود بهره ببرید.

آگهی پذیران

آگهی پذیران

داروخانه‌ها جزء مکان‌های مهم  هستند. با تبلیغ در این محیط، به صورت مستقیم با مشتریان خود در ارتباط باشید .مشتریان داروخانه‌ها معمولاً به دنبال راه‌حل‌هایی در راستای بهبود سلامتی و رفاه خود هستند. به آن‌ها کمک کنید تا با محصولات و خدمات شما آشنا شوند و در سفر خرید خود را آغاز کنند.

خدمت تی‌ساین چیست؟

شما را هنگام خرید به یاد مشتریانتان می‌آورد

این رسانه هوشمند، با بهره‌مندی ازشبکه‌ پوسترهای دیجیتال پیوسته و متمرکز، امکان جدیدی است تا کسب‌وکارهای متنوع، خدمات و محصول خود را «به جا وبه موقع» و با «شکلی متفاوت و پویا» به مخاطبان عرضه کنند. این رسانه در نقطه فروش، مخاطب شما را در حساسترین لحظه تصمیم گیری برای خرید، با محصول و برند شما درگیر می‌کند.

هدفمندسازی نوع تبلیغ بر اساس جمعیت مخاطبان هدف، مدیریت و کنترل آن به همراه گزارش‌های کامل مدیریتی از جمله مزایای استفاده از پلتفرم تی‌ساین می‌باشد.

معرفی تی ساین

رشد کسب و کار به عنوان آگهی دهنده

در نقطه فروش دلخواهتان، خدمات و محصولات خود را تبلیغ کنید

معرفی تی ساین

کسب درآمد به عنوان آگهی پذیر

در محل کار خود برای مشتریانتان تبلیغ کرده و کسب درآمد کنید

چرا در تی‌ساین تبلیغات بدهیم؟ | معرفی تی ساین
محل نصب پوسترهای دیجیتال | معرفی تی ساین
تی ساین
درباره تی ساین
هدفمند تبلیغ کنید

تبلیغات هوشمند در نقطه فروش

در طی سال ها همیشه شاهد تبلیغات در نقطه فروش برند ها بوده ایم که یک  روش تبلیغاتی تاثیر گذار است و می تواند تاثییر مستقیم بر روی فروش یک محصول داشته باشد. فروشندگان و صاحبان برند جهت به شناساندن یک محصول، جلب توجه مصرف کنندگان و افزایش انگیزه خرید در مشتریان از این روش استفاده می کنند. مشتریان که به فروشگاه آمده اند. معمولا از پیش قصد خرید محصولاتی را داشته اند، بنابراین دعوت آن ها به انتخاب محصولی خاص یا اضافه کردن موردی دیگر به لیست خریدشان آسانتر است به همین علت به این تبلیغات در نقطه فروش می گویند.

ابزار تی ساین

با نرم افزار و سخت افزار تی ساین آشناشوید

با پوستر های دیجیتال تی ساین و ونوع کار کرد آنها بیشتر آشنا شوید

معرفی سخت افزار پوستر هوشمند تبلیغاتی تی‌ساین
معرفی پوستر هوشمند تبلیغاتی تی‌ساین

نمایش تبلیغات در رسانه هوشمند «تی‌ساین» روی پوسترهای دیجیتال است. این نمایشگرها با بهره گیری از صفحه نمایش‌ها و بردهای صنعتی(مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا) با برند بایامکس و در کارخانه ترنا سیستم(اعضای گروه شرکت‌های ترنا) ساخته می‌شود. تبلیغات را از سرور مرکزی دریافت و به صورت همزمان پخش می کند. مجموعه سخت افزار و نرم افزار در تی ساین، بستر ارتباط تبلیغاتی هوشمند با مشتریان است. نمایشگرهای تبلیغاتی تی‌ساین این ویژگی‌ها را دارا هستند:

معرفی نرم افزار و پنل کاربری تحت وب تی‌ساین

 رسانه هوشمند تی‌ساین، با نرم افزار اختصاصی تی‌ساین، یک رسانه تخصصی در زمینه پخش تبلیغات دیجیتال است که همکاری با نهادهای مختلف در زمینه تبلیغات را ساماندهی کرده است. در این نرم افزار مدیریت محتوا، گزارش فعالیت، اختصاص و زمانبندی و پرداخت برای دو قشر مخاطبان(تبلیغ کننده و صاحبان اماکن داروخانه) فراهم شده است. درگاه های مجزای ورود به این سامانه و امکان گزارش گیری از اکران تبلیغاتی بخشی از امکانات گسترده این نرم افزار است که همواره در حال توسعه و به روز رسانی است.

تعداد پخش
0 هزار
داروخانه
0
نمایش آگهی در روز
0 هزار
نمایش آگهی در ماه
0 هزار
1/6
1/6
1/6