چرا در تی‌ساین تبلیغات بدهیم؟

طراحی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی

تیم تخصصی ما کمپین‌های تبلیغاتی موثر را برای شما طراحی و اجرا می‌کند. این خدمات شامل مشاوره در خصوص طراحی استراتژی تبلیغاتی، تعیین هدف، تولید محتوا و... بر اساس مخاطبان هدفتان می‌شود.

پنل کاربری پیشرفته

با استفاده از پنل کاربری پیشرفته تی‌ساین، به راحتی کمپین‌های تبلیغاتی خود را کنترل کرده و مواردی همچون بارگذاری محتواهای تبلیغاتی و زمان‌بندی اکران تبلیغات خود را مدیریت کنید.

مانیتورینگ

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خدمت تی‌ساین چیست؟

شما را هنگام خرید به یاد مشتریانتان می‌آورد

هدفمندسازی نوع تبلیغ بر اساس جمعیت مخاطبان هدف، مدیریت و کنترل آن به همراه گزارش‌های کامل مدیریتی از جمله مزایای استفاده از پلتفرم تی‌ساین می‌باشد.

نوآوری و خلاقیت: هدف تی‌ساین ارائه راه‌حل‌های جذاب و متمایز با استفاده از رویکردهای نوآورانه است تا برند شما فرصت بی‌نظیری برای تبلیغات محیطی دیجیتال داشته باشد.

تجربه و تخصص: تیم متخصص تی‌ساین، با سال‌ها تجربه در حوزه تبلیغات، آماده ارائه بهترین راهکارها و استراتژی‌های تبلیغاتی برای شماست.

تعهد به کیفیت: در تی‌ساین، ارائه خدمات با کیفیت اولویت‌ اصلی ماست. ما به ارائه تبلیغات با کیفیت و موثر برای برند شما متعهدیم و تا آخرین لحظه در کنار شما خواهیم بود.

ارتباط مستقیم: در تمام مراحل همکاری با تی‌ساین ما در کنار شما خواهیم بود تا به شکلی موثر اهداف تبلیغاتی خود را محقق کنید.

میانگین نمایش روزانه

19 ساعت

میانگین نمایش روزانه

حداقل تکرار آگهی

5700بار

حداقل تکرار آگهی

حداکثر تکرار آگهی

172.8هزار

حداکثر تکرار آگهی

حداقل هزینه پخش

50ریال

حداقل هزینه پخش

حداکثر هزینه پخش

1750ریال

حداکثر هزینه پخش

چرا در تی‌ساین تبلیغات بدهیم؟
چرا در تی‌ساین تبلیغات بدهیم؟ | معرفی تی ساین
تی ساین

نحوه استفاده از پنل کاربری تحت وب تی ساین

این رسانه هوشمند، با بهره‌مندی ازشبکه‌ پوسترهای دیجیتال ییوسته و متمرکز، امکان جدیدی است تا کسب‌وکارهای متنوع، خدمات و محصول خود را «به جا وبه موقع» و با «شکلی متفاوت و پویا» به مخاطبان عرضه کنند. این رسانه در نقطه فروش، مخاطب شما را در حساسترین لحظه تصمیم گیری برای خرید، با محصول و برند شما درگیر می‌کند.

تبلیغات اثر گذار

همین حالا شروع کنید

 عامل معرفی مدرن‌تر برای شرکت آگهی دهنده است محصول در نقطه فروش یا محل خرید یادآوری می‌شود اطلاعات و جزئیات تکمیلی محصول و خدمت شما قابل ارائه است رشد بازدید وب سایت و صفحات مجازی شرکت مربوطه رخ خواهد داد اقتصادی‌ترین نوع تبلیغات است(مقایسه با محیطی و تلویزیونی و دیجیتال) برای برند هایی که چند محصول یا خدمت دارند امکانات محتوایی ویژه‌ای دارد امکان تبلیغات غیرمستقیم و فرهنگ ساز دارید(تمرکز مناسبتی و اطلاع رسانی) جهت معرفی و آشنایی بیشتر با تی ساین به صفحه ( معرفی تی ساین مراجعه کنید)

میزان نمایش تبلیغ شما
77%
میزان افزایش فروش شما
90%
میزان بهره‌وری
37%
تعداد پخش
0 هزار
داروخانه
0
نمایش آگهی در روز
0 هزار
نمایش آگهی در ماه
0 هزار
1/6
1/6
1/6